Górska wycieczka

Dziś nietypowo rozpoczęliśmy dzień od wyprawy w góry. W tym celu wstaliśmy już o ósmej. Celem naszej wyprawy była górska twierdzą „Stary grad” znajdująca się 300m w pionie nad miastem.

Z racji upałów i demotywującego pokazu siły młodego wspinacza, nam starym szło się ciężko. Sytuacji nie poprawiała stroma kamienista ścieżka. Po drodze spotkaliśmy trochę mrówek i pająków. Widoki ze szczytu bardzo ładne, drogę zdjęciową wybraliśmy od słonecznej strony góry i po dłuższym zejściu byliśmy w  Omisiu gdzie zjedliśmy zasłużone lody.

Informacja dla chętnych: wchodziliśmy ścieżka za pierwszym tunelem (koło rzeki) dzięki czemu można sporo iść w cieniu. Mimo wszystko 1l wody na głowę to minimum co trzeba że sobą zabrać tak samo jak wygodne pełne buty.

Po południu udaliśmy się na plażę gdzie jak w zegarku po 14 zaczęło wiać. Trochę się naplywalismy jednym supem we dwoje, trochę snurkowaliśmy.

Wieczorem udaliśmy się do miasta porobić rezerwacje na kolejne dni… Będzie się działo do końca 😁

Dzień zakończyliśmy 30 minutowym pływaniem w basenie i grillem.