Karkonosze – fotorelacja

Kolejne wspólne wakacje – Jelenia Góra 7-14.11.2009
Dystans : ponad 1500km autem
Trasa: Warszawa – Katowice – Opole – Wrocław – Jelenia góra – Wrocław – Opole – Katowice – Warszawa

Dzień 1-Warszawa – Jelenia Góra przejechaliśmy w 7h 20min + 30min na postoje. Droga pusta tylko trochę mgieł i deszczu. Syn bardzo grzeczny. Wieczorem poszliśmy na pizze.

Dzień 2– Niedziela należała do naszego auta. Byliśmy w Kowarach (park miniatur) i Karpaczu (wang), wieczorem był basen 🙂 .

Dzień 3 – Dziś to nas wozili. Byliśmy w Czechach – Harrachov i Liberec. Niestety pogody brak 🙁 Jutro dzień bez auta jak się da.

Dzień 4 – Dziś byliśmy w zamku Czocha i zwiedzaliśmy stare miasto w Jeleniej Gorze. Po południu był basen. Jak zwykle padamy pod wieczór.

Dzień 5 – Dziś byliśmy nad zalewem Pilchowickim i w wieży rycerskiej w Siedlęcinie, wieczorem jak zawsze był basen.

Dzień 6 – Dziś byliśmy w Jakuszycach, ech ile się tam zimą wybiegało a dziś… śniegu trochę było, ale asfalt też był więc wózek dobrze się do Orlego pchało 🙂
Na miejscu szybki obiadek, Szymonowi strasznie spodobał się kominek. Potem były drobne czeskie zakupy i … pierwsza jazda Syna w roli kierowcy Scenica – skubany chciał jakąś wiatę staranować.
Teraz śpi jak zabity 😛

Dzień 7 – Tia dziś był dzień kupy 😛
Pierwsza była z tych co jej nic nie zatrzyma (pielucha, bodziak, rajstopy, spodnie, nosidełko, ojca kurtka) – serwis syna odbył się na szczycie góry w zamku Bolczów.
Druga była auto-domowa 🙂
Trzecia typowo łóżkowa
No i na koniec dnia … basenowa 😀
Jutro już koniec wyjazdu bu bu bu a może uff 😀

Dzień 8 – Niestety to już koniec wyjazdu, 7 godz za kółkiem i znowu jesteśmy w warszawie.